היתרונות הבריאותיים של המוזיקה
top of page
מאמרים מומלצים

היתרונות הבריאותיים של המוזיקה

המוזיקה מלווה אותנו בכל שלב בחיים בין אם נרצה ובין אם לא. זה מתחיל ברעש הציפורים בבוקר, ברדיו בדרך לעבודה, ממשיך לצלילי המחשב, למסעדה האהובה. המוזיקה יכולה לעודד אותך כשאתה אחרי יום קשה ויכולה אפילו לגרום לך להזיל דמעה, אך מהם היתרונות הבריאותיים של המוזיקה?

על ידי שמיעת מוסיקה מרגיעה כל בוקר וערב, תוכלו להוריד את יתר לחץ הדם שלכם. על פי מחקר של האגודה האמריקנית ליתר לחץ דם שהתכנסה בניו אורלינס, האזנה של 30 דקות ביום למוסיקה קלאסית, עשויה להפחית את לחץ הדם באופן משמעותי.

באך.  האזנה ליצירות שלו למשך 30 דקות תשפר את לחץ הדם שלכם.

ספורט - כוחה האדיר של המוזיקה הוא להסיט את תשומת לבו של הספורטאי מן המאמץ ולהשפיע על תחושות העייפות שלו כך שהוא חש נמרץ יותר. מחקרים רבים מראים כי המוזיקה משפיעה משמעותית על האופן שבו נחווה המאמץ הפיזי על ידי הספורטאי. בהשמעת מוזיקה, המאמץ הפיזי הופך להיות הרבה יותר נעים ורצוי ומשפר את ביצועי המתאמן.

?יוסיין בולט. ספורטאי מצטיין. בזכות המוזיקה

יכולת קליטת שפות- מחקרים רבים מראים שלימודי מוזיקה בגיל צעיר תורמים להתפתחות האזורים במוח האחראים על לימוד השפות תוך עיבוד המידע המגיע ממספר מקורות בו זמנית. כמו כן, לימודי מוזיקה, גם אם לא מובילים ליצירת שירים בסופו של דבר, עוזרים לילדים קטנים ללמוד ולזכור טוב יותר מילים, אותיות ומספרים.

אוכל ומוסיקה- מחקר גדול של אחת האוניברסיטאות האמריקאיות הגיע למסקנה חד-משמעית: מוזיקה קצבית ורועשת תגרום לכם לאכול יותר ובמהירות גדולה יותר. לעומת זאת, מוזיקה איטית ואור חלש גרמו לאנשים לצמצם את המנות ולאכול לאט יותר.

 המבורגר. האם המוזיקה אשמה שאכלתי?

תודה רבה על הקריאה, ניפגש בפוסט הבא. בינתיים, תנו תגובה ושתפו לחברים את יתרונות המוזיקה. יש לכם ידע במוזיקה ובכתיבה? הצטרפו! צור קשר


מאמרים אחרונים
חפש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
עקבו אחרי
  • Instagram Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page